Vragen. Zoveel vragen. Zet Jon Olsson nu werkelijk de zaag in een Mercedes G 500 4×4-2? Is het dan een echte G 500 4×4 ter waarde van 250.000 euro? Of had het model stiekem al ergens schade? Hoe gaan ze het netjes afwerken? Komt er nog een rolkooi in de G? En de belangrijkste vraag: waar blijft nu de dakkoffer?

Technisch is het, zoals je ziet, mogelijk om het dak van een G-klasse af te zagen. In landen met een hoge Hilux-populatie rijden al diverse dakloze G-klassen. Maar qua veiligheid (voor zover van toepassing op een bejaarde SUV) zijn er nog wat onbeantwoorde vragen. Want in een auto met 800 pk en de inmiddels iets lager, maar alsnog vrij hoog, zwaartepunt, wil je toch wel graag hoofdbescherming.

We zijn erg benieuwd!

Jon Olsson zaagt het dak van Lord Hans the G

Reacties

  • k heeft op 18 december 2017 geschreven:

    jullie zijn ook laat met dit nieuws, dit doet hij onder andere omdat hij deze g niet in de parkeergarage krijgt in Monaco vanwege de hoogte, nu kan hij dus 60 euro besparen elke keer hij de g parkeert in Monaco (zijn eigen woorden) denk dat dit een bruut sneeuw racer geval word om in zweden in de sneeuw te spelen

    Reageer
  • Haye Mellema heeft op 18 december 2017 geschreven:

    Om nog maar te zwijgen over al het modder dat in de rondte vliegt…

    Reageer

Geef een reactie

(verplicht)